Politica de confidențialitate

logo No Padon Hotel

Protecția datelor cu caracter personal și politica de confidențialitate

Ultima actualizare: 30 iulie 2024

Această politică de confidențialitate pentru SC NO PARDON SRL („noi,” „nouă” sau „al nostru“), descrie cum și de ce putem colecta, stoca, utiliza și/sau partaja („procesa“) informațiile dvs. atunci când utilizați serviciile noastre („servicii“), cum ar fi atunci când:

  • Vizitați website-ul nostru la https://hotelnopardon.ro 
  • Efectuați rezervări pentru hotelul nostru 
  • Interacționați cu noi în alte moduri, precum pentru vânzări, marketing sau evenimente

Pynbooking operează sistemul de rezervare pentru site-ul web www.hotelnopardon.ro și se angajează să protejeze confidențialitatea datelor furnizate de utilizatorii sistemului. Pynbooking este împuternicit de societatea SC NO PARDON SRL să prelucreze datele în numele acesteia.

PYNBOOKING NET SRL
Adresa: Bucuresti, Str. Decebal, Nr. 12
CUI: RO 32956788

Pynbooking este un instrument de management hotelier folosit de către cei care dețin și/sau administrează unități de cazare pentru a le permite utilizatorilor efectuarea și gestionarea rezervărilor online. 

Citirea acestei politici de confidențialitate vă va ajuta să înțelegeți drepturile și opțiunile dvs. privind confidențialitatea. Dacă nu sunteți de acord cu politicile noastre, vă rugăm să nu utilizați serviciile noastre. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la office@nopardon.ro.

1. CE INFORMAȚII COLECTĂM?

Colectăm informațiile personale pe care ni le furnizați voluntar atunci când manifestați interes în obținerea de informații despre noi sau despre serviciile noastre sau când ne contactați.

Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dvs. cu noi și cu serviciile noastre. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:

  • Nume
  • Numere de telefon
  • Adrese de email
  • Adrese de facturare

Unele informații — cum ar fi adresa dvs. de Internet Protocol (IP) și/sau caracteristicile browser-ului și dispozitivului — sunt colectate automat când vizitați site-ul nostru web.

Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele sau informațiile dvs. de contact), dar pot include date despre dispozitiv și utilizare, cum ar fi adresa dvs. IP, caracteristicile browser-ului și dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, numele dispozitivului, țara, locația, informații despre cum și când utilizați Serviciile noastre. Aceste informații sunt necesare în principal pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre, pentru analize și rapoarte interne.

Ca multe afaceri, colectăm și informații prin cookie-uri și tehnologii similare.

Informațiile pe care le colectăm includ:

  • Date de utilizare. Datele de utilizare sunt informații de utilizare și performanță pe care serverele noastre le colectează automat când accesați sau utilizați Serviciile noastre. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date pot include adresa dvs. IP, informațiile despre dispozitiv, tipul de browser și informațiile despre activitatea dvs. în pagina noastră web (cum ar fi marcajele de dată/ora asociate cu utilizarea dvs., paginile și fișierele vizualizate, căutările și alte acțiuni pe care le faceți, cum ar fi ce funcții utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de eroare și setările hardware-ului).
  • Date despre dispozitiv. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa pagina noastră web. În funcție de dispozitivul utilizat, aceste date pot include informații cum ar fi adresa dvs. IP (sau serverul proxy), locația, tipul de browser, modelul, furnizorul de servicii Internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informațiile despre configurația sistemului.
  • Date despre locație. Colectăm date despre locație, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dvs., care pot fi fie precise, fie imprecise. Cât de multe informații colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. Puteți renunța la permisiunea de a colecta aceste informații prin dezactivarea setării locației pe dispozitivul dvs. 

2. CUM PROCESĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Procesăm informațiile dvs. personale din diverse motive, inclusiv:

  • Pentru a livra și facilita livrarea de servicii. Putem procesa informațiile dvs. pentru a furniza serviciul solicitat.
  • Pentru a răspunde la întrebările utilizatorilor/oferi suport utilizatorilor. Putem procesa informațiile dvs. pentru a răspunde la întrebările dvs. și pentru a rezolva eventualele probleme pe care le puteți avea în legătură cu serviciul solicitat.
  • Pentru a trimite comunicări administrative. Putem procesa informațiile dvs. pentru a vă trimite detalii despre serviciile noastre, schimbările termenilor și politicilor noastre și alte informații similare.
  • Pentru a administra comenzile dvs. Putem procesa informațiile dvs. pentru a administra comenzile dvs.
  • Pentru a solicita feedback. Putem procesa informațiile dvs. pentru a solicita feedback.
  • Putem procesa informațiile dvs. ca parte a eforturilor noastre de a menține securitatea Serviciilor noastre, inclusiv pentru monitorizarea și prevenirea fraudei.
  • Pentru a răspunde cererilor legale. Dacă primim o cerere juridică, este posibil să fie necesar să inspectăm datele pe care le deținem pentru a determina cum să răspundem.
  • Pentru a îndeplini alte scopuri de afaceri. Putem procesa informațiile dvs. pentru alte scopuri de afaceri, cum ar fi analiza datelor, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficienței campaniilor noastre promoționale și pentru a evalua și îmbunătăți Serviciile, produsele, marketingul și experiența dvs.

3. PE CE BAZE LEGALE NE BAZĂM PENTRU A PROCESA INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

Procesăm informațiile dvs. personale doar atunci când considerăm că este necesar și avem un motiv legal valid pentru acest lucru.

4. CÂND ȘI CU CINE PARTAJĂM INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

Putem partaja și dezvălui informațiile dvs. personale în următoarele situații:

  • Transferuri de afaceri. Putem partaja sau transfera informațiile dvs. în legătură cu, sau în timpul negocierilor oricărei fuziuni, vânzări de active ale companiei, finanțări sau achiziții a afacerii noastre către o altă companie.
  • Parteneri de afaceri. Putem partaja informațiile dvs. cu partenerii noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.
  • Alte utilizări ale datelor dvs. personale. Putem dezvălui informațiile dvs. personale dacă este necesar să facem acest lucru prin lege sau pentru a răspunde cererilor legale.

5. FOLOSIM COOKIE-URI ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIRE?

Putem folosi cookie-uri și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dvs.

6. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Păstrăm informațiile dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile menționate în această politică de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.

7. COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?

Nu colectăm în mod intenționat date de la copii sub 18 ani.

8. CARE SUNT DREPTURILE DVS. PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?

În unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE), aveți anumite drepturi în temeiul legilor aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita accesul și de a obține o copie a informațiilor dvs. personale, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) de a restricționa procesarea informațiilor dvs. personale; și (iv) dacă este aplicabil, la portabilitatea datelor. În anumite circumstanțe, puteți avea și dreptul de a vă opune procesării informațiilor dvs. personale. Pentru a face o astfel de cerere, vă rugăm să folosiți detaliile de contact furnizate mai jos. 
Dacă sunteți rezident în SEE și considerați că procesăm ilegal informațiile dvs. personale, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la autoritatea locală de protecție a datelor. Puteți găsi detaliile de contact aici: http://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.

9. CONTROALE PENTRU FUNCȚIILE DO-NOT-TRACK

Majoritatea browserelor web includ o caracteristică sau o setare Do-Not-Track („DNT”) pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dvs. privind confidențialitatea și pentru a nu avea date despre activitățile dvs. de navigare online monitorizate și colectate. Nu a fost finalizat un standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Ca atare, în prezent nu răspundem la semnalele browser-ului DNT sau la orice alt mecanism care comunică automat alegerea dvs. de a nu fi urmărit online. Dacă un standard pentru urmărirea online este adoptat pe care trebuie să îl respectăm în viitor, vă vom informa despre această practică într-o versiune revizuită a acestei politici de confidențialitate.

10. ACTUALIZĂM POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE?

Vom actualiza această politică de confidențialitate după cum este necesar pentru a rămâne în conformitate cu legislația din domeniu.

11. CUM NE PUTEȚI CONTACTA?

Dacă aveți întrebări sau comentarii despre politica de confidențialitate, ne puteți trimite un e-mail la office@nopardon.ro sau ne puteți contacta prin poștă la:
SC NO PARDON SRL
Strada Corvinilor, nr.11, localitate Satu Mare, județul Satu Mare.

12. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DVS.?

Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dvs. personale, vă rugăm să ne contactați la office@nopardon.ro. 

Close